FAQ

Frequently Asked Questions

Werkwijze

Wie zal mijn project uitvoeren?
Op basis van het intakegesprek kiezen we de meest geschikte copywriter voor jouw project. We streven naar een zo sterk mogelijke match met jouw niche, wensen en persoonlijkheid.

Klikt het toch niet? We kunnen jouw project aan een andere specialist toewijzen.
Welke additionele diensten bieden jullie nog aan?
Wens je qua SEO een doorgedreven aanpak, dan werken we een voorstel op maat uit via één van onze partners.

Onze focus beperkt zich bewust tot het creëren van engagerende content in de vorm van blogposts, landingspagina's en nieuwsbrieven.
Wat als ik geen goede foto’s heb?
Sprekende, unieke foto’s zijn essentieel bij de creatie van sterke content. Daarom raden we aan om (semi-) professionele foto’s te laten nemen van jouw bedrijf en vooral de mensen in het bedrijf. Wij integreren die foto's dan in onze teksten.

Indien je nog geen kwalitatieve foto’s hebt, kan je kiezen voor stockfoto’s. Dit zijn foto’s die je gratis of tegen betaling uit een digitale beeldbank haalt. Het spreekt voor zich dat deze beelden niet uniek of authentiek zijn, de voorkeur ligt dus bij the real deal.

Moderne smartphones beschikken doorgaans over een heel goede lens, je kan dus gerust zelf foto's maken. En via WhatsApp kan je ze ons bovendien heel makkelijk doorsturen!
Kan ik mijn bestaande teksten laten reviseren?
Zelf aan het schrijven geslagen, maar je wil je teksten toch even door onze experts laten reviseren? Dat kan. Dit gebeurt steeds in regie via duidelijke timetracking die je realtime kan volgen.

Facturatie & betalingen

Hoe kan ik betalen?
Om onze administratie tot een minimum te beperken, aanvaarden we enkel geautomatiseerde betalingen via Mollie.

Het is mogelijk om te betalen via Bancontact of Ideal. Terugkerende betalingen verlopen via SEPA-mandaat, waarvoor ook eerst een autorisatie via Bancontact vereist is.

Indien gewenst kunnen we ook VISA openstellen als betaalmogelijkheid, mits een transactiekost van 1,80%.

Onze pakketten worden op maandbasis aangeboden en zijn steeds vrij opzegbaar. Je hoeft je niet voor een lange periode te verbinden.
Hoe kan ik mijn pakket aanpassen?
Om je pakket te wijzigen, stuur je een mailtje naar support@qontent.be en wij doen het nodige.

Aanpassingen gaan steeds in vanaf de eerstvolgende verlengdatum.
Hoe zet ik mijn campagne stop?
Opzeggen bij Qontent is makkelijk en eenvoudig.

Stuur tenminste 3 werkdagen voor de automatische maandelijkse verlenging een e-mail naar support@qontent.be met de vermelding dat je jouw pakket wenst stop te zetten.

Wij doen vervolgens het nodige en sturen je een e-mail waarin we de stopzetting bevestigen. Je zal geen nieuwe aanrekeningen ontvangen indien je ons tijdig hebt verwittigd.
Is er een verplichte contractduur?
Neen, je kan de samenwerking maandelijks stopzetten. Je pakket loopt automatisch door tot het einde van de lopende periode, voor de resterende dagen is een terugbetaling niet mogelijk.

Contact

Hoe kan ik jullie contacteren?
Je contacteert je vaste Qontent expert rechtstreeks via e-mail of WhatsApp. We streven ernaar om je op werkdagen steeds binnen de 24 uren te beantwoorden.
Zijn jullie telefonisch bereikbaar?
We voorzien geen telefonische permanentie. Wil je graag even overleggen, dan plannen we een digitale call in. Neem hiervoor contact op via mail of WhatsApp.
Komen jullie op locatie?
Qontent werkt 100% digitaal. De tijd die we kunnen winnen door verplaatsingen te vermijden, besteden we liever aan jouw project!

Laat ons kennismaken!

Laat je gegevens achter en ik neem snel contact op.
Ik luister graag naar jouw plannen en werk een voorstel op maat uit.
Jeroen
Oprichter van Qontent™
Wij respecteren jouw privacy. Jouw gegevens worden altijd vertrouwelijk behandeld.
Bedankt voor jouw bericht. We contacteren je zo spoedig mogelijk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.